Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Vitamin Untuk Keintiman

Haa. Sebelum ni saya pernah kongsikan khasiat vitamin E untuk lelaki dan wanita. Kali ni, saya nak share pulak tentang vitamin yang terkenal sebagai "kacip fatimah". Apa vitamin tu? Yaa. Alfalfa yang hebat:)

Well, cerita panjang pon tak guna. Meh sini saya share testimoni panasss pegguna alfalfa

Testimoni Alfalfa

Ni ade lagi satu testimoni hebat. Testimoni ni asalnya lebih panjang. Namun, atas2 sebab "sensorship" dan menghormati tuan punya testimoni, saya cuma ambil sebahagian saje. Namun, jika anda adalah salah sorg pelanggan Shaklee saya, sudah tentu anda boleh baca testimoni penuh di SGL, group rahsia pelanggan kami :)

Sila klik untuk besarkan petikan


Alfalfa Complex Shaklee

Inilah rupa Alfalfa Complex Shaklee. Didatangkan dalam 2 saiz. Botol kecil mengandungi 330 tablet dan botol besar mengandungi 700 tablet. Amat popular di kalangan ibu2 menyusu kerana terkenal sebagai pembantu dalam menambah susu badan. Kalau nak untung, sudah semestinya ambil botol besar, lebih "value for money".
Harga:
Botol besar: RM78 (Free delivery untuk masa terhad)
Botol kecil :RM 53 termasuk delivery.

Jadi, kepada isteri2 solehah sekalian, jom tambah pahala dengan menggembirakan suami anda. Hubungi saya untuk order:


Norul
018 290 7924
FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment